sobota, 14 stycznia 2017

Pięć skutecznych kroków do rozwoju zawodowego



Pięć skutecznych kroków do rozwoju zawodowego. Zastosuj poniższe rady i włącz TURBO do swojej kariery:


1.        1. Zapisuj  każdą czynność wykonywaną w ciągu dnia – wiele dzieje się w ciągu dnia pracy. Często tak wiele, że nawet nie mamy czasu zastanowić się, czy czas spędzony w pracy wykorzystujemy efektywnie. To co proponuję, to zapisywanie każdej nawet najmniejszej czynności, jaką wykonujesz w pracy przez co najmniej tydzień. Każdą rozmowę, każde oderwanie się od pracy, dosłownie wszystko co robisz w pracy powinno zostać zapisane.

2.       2. Po tygodniu masz już dokładną rozpiskę jak wygląda Twój dzień pracy. Teraz przejrzyj dokładnie wszystkie czynności i zastanów się dokładnie nad każdą z czynności. Co robisz, a czego nie powinieneś robić. Co zabiera Ci czas, a w żaden sposób nie przybliża Cię do realizacji swoich planów, rozwoju kariery lub biznesu.

3.       3. Następnie zastanów się, czego nie robisz, a co powinieneś robić, żeby rozwinąć swoją karierę lub biznes. Jakie czynności przybliżyłyby Cię do realizacji swoich celów, a teraz ich nie robisz. Zaplanuj dodanie i wdrożenie ich do swoich codziennych czynności.

4.       4. Zostały jeszcze czynności, które wykonujesz teraz i powinieneś je nadal wykonywać. Zastanów się, w jaki sposób możesz wykonywać je bardziej skutecznie, w jaki sposób przyspieszyć wykonywanie tych czynności. W jaki sposób możesz wykonywać lepiej to, co przybliża Cię do osiągnięcia tego, co planujesz.

5.       5. Planuj swój dzień pracy. Wiesz już, jakie czynności musisz wykonywać, jakich unikać, teraz czas na to, żeby planować swój dzień pracy. Zanim przystąpisz do pracy – zaplanuj ją.

Bez względu na branżę i zawód, stosując te 5 kroków szybko zobaczysz pozytywne efekty w swojej codziennej pracy.  Powodzenia!


Jeśli uważasz te rady za przydatne podziel się nimi ze znajomymi zostawiając udostępniając post.  Polub nas na https://www.facebook.com/SprzedajeBoLubie/

6 komentarzy:

  1. Mądrze napisane, ja jeszcze na umowę jako tako nie pracuje ale jak znajdę prace porządną to chętnie skorzystam z tych porad. Świetny pomysł na post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre ! nigdy bym nie wpadła na to, żeby spisywać to, co robie i potem się temu przyjrzeć. obawiam się, że po zrobieniu takiej tygodniówki, to bym w końcu zobaczyła jak wiele czasu marnuje na niepotrzebne rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Na chwilę obecną bałabym się spisać swoje aktywności... obawiam się, że przewagę miały by tzw. pierdoły :(
    Jednakże tekst świetny, popracuję nad sobą i na pewno zastosuję tą metodę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od pewnego czasu zaczęłam sobie wszystko planować, a potem się z tego rozliczać i naprawdę odczuwam satysfakcję, kiedy odhaczam kolejne rzeczy z listy :D Mimo tego nadal poświęcam czas na niepotrzebne aktywności i nie wykorzystuję go do maksimum. Nie wiem, czy kiedyś się tego jeszcze nauczę :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe porady... chyba niekoniecznie dla mnie ale wiem, że u wielu osób mogą się sprawdzić ;)

    https://dziennikarskiwarsztat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, interesujące zestawienie. 5 kroków to niewiele, a ile można uzyskać efektywności :) Super.

    OdpowiedzUsuń